اسپیتامن
صاحب امتیاز : سامنی
داستان برند: شرکت اسپیتامن در سال 1353 با تولید قفسه های مشبک و صندوق های نسوز آغاز به کار کرد. این شرکت از سال 1366 با هدف ارائه مستقیم محصولات، اولین فروشگاه خود را نیز در خیابان حافظ تهران افتتاح نمود. در سالهای بعد مدیران شرکت با هدف ارائه محصولات با کیفیت و مقاوم، اقدام به واردات صندوقهای نسوز و مبلمان اداری لوکس نموده و همچنان در تلاشند با بهرهمندی از نیروی انسانی متخصص، در راستای مرتفع سازی نیازهای مشتریان بالفعل و بالقوه خود گام بردارند. بر همین اساس گروه تحقیق و توسعه شرکت همواره در حال تحقیق بر آخرین تکنولوژی های صنعت و کشف جدید و باکیفیت ترین محصولات جهان هستند، تیم پشتیبانی در ساعات اداری با تمام قوا آمادگی پاسخگویی به مشتریان بوده و بخش فنی تمام قد آماده ارائه خدمات مشاوره، طراحی و اجرا به شرکای تجاری شرکت است. رشد اسپیتامن مرهون ارائه خدمات صادقانه به مشتریان بوده و این اصل در سالهای آتی نیز اساس کار شرکت خواهد بود. مأموریت برند: اساس مأموریت اسپیتامن "ارتقای کیفیت زندگی انسانها با ارائهی راه حل های نوآورانه در زمینه گاوصندوقهای امنیتی" است. اسپیتامن با ارائه آخرین تکنولوژی های دنیا؛ امنیت کالا و اسناد با ارزش مشتریان خود که عموما از قشر متمول جامعه هستند را به آنها هدیه می دهد. ما معتقدیم هر فرد در هر نقطه از کشور مستحق دستیابی به حس امنیت است و در این راستا بر محصولات و خدمات خود تمرکز ویژه داریم. اسپیتامن مسئولیت خود می داند که محیطی امن و جذاب برای کارمندان خود بسازد. در نهایت اصلی ترین دغدغه مالکین شرکت، توسعه کسب و کاری ارزش آفرین برای مشتریان، پرسنل و سهامداران می باشد. چشم انداز: اسپیتامن تا پنج سال آتی از منظر بیرونی دارای مشتریانی راضی و وفادار و از منظر داخلی، کارمندان و ذینفعانی فعال و خوشنود خواهد بود. این شرکت با ارائه محصولات مناسب و سیستم گسترده سنتی و دیجیتال توزیع، رهبری بازار صندوق های نسوز را در دست داشته و دسترسی به محصولات در سراسر کشور برای تمامی مشتریان بالقوه، سهل و آسان است. اسپیتامن با حفظ نیروهای متخصص کنونی و جذب نیروهای کارآمد جدید، موفقیت های گذشته خود را ادامه داده و نیاز به دارا بودن محصولات شرکت را در سطح جامعه تعمیم خواهد داد. پیرو وضعیت کنونی، شرکت همچنان با برترین برندهای جهان همکاری نموده و در بازار منطقه نیز نفوذ چشمگیری دارد. در نهایت تمامی پرسنل و ذینفعان شرکت معتقد خواهند بود بازاریابی اجتماعی در جهت نیل به تعهدات برند نسبت به جامعه، اصلی است بنیادین، که موجب رشد و توسعه شرکت خواهد شد. ارزشهای کلیدی برند: - چشم انداز برون مرزی در ارائه محصولات و خدمات - توسعه پایدار از طریق نوآوری و بهبود مستمر محصولات و خدمات - حفظ کرامت انسانی پرسنل، مشتریان و سایر ذینفعان - پایبندی به استانداردها و قوانین ملی و بین المللی در زمینه حفظ محیط زیست - توانمندسازی مداوم نیروی انسانی و توسعه مهارتها، نوآوری و کار تیمی ایشان جایگاه برند: ارائه ی راه حلهای امن و زیبا برای مشتریانی متمول که نیاز به حفاظت از اسناد و کالاهای باارزش خود دارند. این امر از طریق عرضه محصولاتی بسیار مقاوم، لوکس و دکوراتیو، صورت می پذیرد. شعار برند: سبک زندگی امن شخصیت برند: شایسته ثروتمند و لوکس پوش مقتدر و مستحکم قابل اعتماد پیچیدگی در عین ظرافت